2007 - 2023
Luc Verstappen wist als kind al dat hij in de vleessector wilde werken. Luc groeide immers op tussen de runderen en kalveren.
Op de middelbare school volgde hij een opleiding Slagerij/Traiteur. Op zijn vijftiende ging hij als leerjongen werken bij Slagerij Kerstens te St.-Lenaarts.
In deze slagerij heeft hij 6 jaar gewerkt en is hij zelfstandige geworden.
In minder dan 3 jaar werd hij er tot chef-beenhouwer gepromoveerd. Op zijn 18e stond hij al in voor de hele slagerij.
Het begin van onze Horecaservice
De aankoop van onze eerste Camionette
In 2012 bestaat Slagerij Verstappen 5 Jaar
Slagerij Verstappen in Sint-Lenaarts is verkozen tot Winkel van het Jaar 2014.
Met deze titel ziet de winkel zijn inspanningen beloond als ambassadeur van Noord-Hollandse Gouda met het Rode Zegel.
'Winkel van het Jaar' is een initiatief van de Rode Zegel Club, een uniek netwerk van onafhankelijke kaasverkopers in de Benelux.
De uitreiking van de prijs gebeurde tijdens het jaarlijkse evenement op 1 juni te Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden.
Winkel van het Jaar levert Slagerij Verstappen niet alleen een mooi getuigschrift op, maar ook een signeersessie van niemand minder dan Jean-Marie Pfaff in de winkel!
In Sint-Lenaarts zindert de Miss België-verkiezing nog na. Het hele dorp is trots op Miss Lenty.
Slagerij Verstappen pakt zelfs uit met de Lenty-burger. "Lenty vond de burger zelf heel lekker."
Net als Miss België Lenty Frans, werd ook de Beer van Brecht Dirk Van Tichelt in zijn geboortedorp Sint-Lenaarts al in een hamburger vereeuwigd.
Slagerij Verstappen presenteerde vandaag de 'Berelekkere Judoburger', een kippenburger in de vorm van een berenhoofd met oogjes gevuld met provençaalse kruiden.
Infrashop winkelinterieurbouw heeft Slagerij Verstappen verbouwd tot één van de mooiste slagerswinkels van België.
Onze winkel is nu voorzien van zeer bijzondere naadloze kunststof werkbladen en van Smeva Group koeltoonbanken.
Soms moet je het als ondernemer niet te ver zoeken om het gat in de markt te vinden.
Luc Verstappen kwam op het idee om een marktwagen aan te kopen en er mee op pad te gaan naar dorpen waar geen slagerij is.
Honderden gezinnen zullen voor de kerst- en nieuwjaarsfeesten aanschuiven voor een feestdis van slagerij Verstappen in de Dorpsstraat.
De winkel kan de hoeveelheid klanten niet slikken en daarom organiseert Luc Verstappen een drive-in.
De gemeente leidt het verkeer om om de dorpskern te ontlasten.